Bezorgmethoden
De levering vindt plaats door GECODIS-vervoerders in Frankrijk of rechtstreeks vanuit Spanje.
Het wordt uitgevoerd op het adres dat is opgegeven door de klant die zich ertoe verbindt het bestelde product te ontvangen.
Voor Spanje is levering alleen mogelijk op het vasteland van Spanje, bestellingen waarvan het afleveradres zich op de Spaanse eilanden bevindt (Balearen, Canarische Eilanden, enz.) en adressen in het buitenland worden niet geaccepteerd.
De levering vindt plaats binnen de tijd aangegeven op het productblad en bij plaatsing in het winkelmandje.
In geval van beschadigde levering moet de klant een gedetailleerde reservering maken op de voucher van de vervoerder (moet gevalideerd worden door de chauffeur). Indien het geleverde product beschadigd of beschadigd blijkt te zijn, dient de klant dit op de bon van de vervoerder te melden, met nauwkeurige vermelding van de schade. (Bijvoorbeeld: ontbrekend, beschadigd of gescheurd product, enz.). De woorden “onder voorbehoud van uitpakken” hebben geen juridische waarde.
De klant wordt geadviseerd deze reserveringen per aangetekende brief met ontvangstbevestiging binnen maximaal 72 uur aan de vervoerder te bevestigen. Als dit niet gebeurt, zullen we elk verzoek van geval tot geval bekijken. Er moet een duplicaat naar GECODIS worden gestuurd, zodat de verzekeringsmaatschappijen gebruik kunnen maken van hun garanties. Sommige producten worden vanwege hun formaat rechtstreeks door onze leverancier geleverd, waarbij deellevering mogelijk is.
Als de klant de leverdatum wil wijzigen (alleen om ernstige redenen), moet hij GECODIS hiervan op de hoogte stellen per e-mail op [email protected]. Het product wordt, eenmaal geleverd, eigendom van de klant.
Behalve in geval van verborgen gebreken worden geen klachten of reserveringen aanvaard na ontvangst van de producten door de klant, als hij de hierboven beschreven procedure niet heeft gevolgd.
Prévoir quand même toute une aprem pour le montage mais sinon impeccable